Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем-моля помагаите!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем-моля помагаите!

    От доста време карам Алфа 166-такава една синичка,с кожени седалки,с големи гуми и газово.Та почнаха проблеми и при мен.От около 2 седмици не искат да ми църкат църкалките на предното стъкло.Не знам дали има някаква връзка,но проблема се появи точно когато смених маслото и ролката на баланс валовете.Закарах я на диагностика на наи-големия специалист из нашето и оклоните села.Дава грешка "low pressure liquid cleaners"(ниско налягане течност църкалки).Маистора беше категоричен-дебитомер!И така съм в момента в размисъл да сменям ли дебитомера,че ми писна да сменям части(датчик колянов вал,датчик температура,четки на стартер,аксиален лагер,реле мигачи) и проблема си остава все едно нищо не съм правил.Моля по компетентните за съвет.Благодаря предварително!
    164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

  • #2
    Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
    От доста време карам Алфа 166-такава една синичка,с кожени седалки,с големи гуми и газово.Та почнаха проблеми и при мен.От около 2 седмици не искат да ми църкат църкалките на предното стъкло.Не знам дали има някаква връзка,но проблема се появи точно когато смених маслото и ролката на баланс валовете.Закарах я на диагностика на наи-големия специалист из нашето и оклоните села.Дава грешка "low pressure liquid cleaners"(ниско налягане течност църкалки).Маистора беше категоричен-дебитомер!И така съм в момента в размисъл да сменям ли дебитомера,че ми писна да сменям части(датчик колянов вал,датчик температура,четки на стартер,аксиален лагер,реле мигачи) и проблема си остава все едно нищо не съм правил.Моля по компетентните за съвет.Благодаря предварително!
    Попово "майстор" + пипане на баланс вал = изтропал мотор внимавай колега, закачи си един манометър от отпреде до купето, да не пада налягането, че резко Олабват там ТС ките Моие и църкалките да са прифаналЕ.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Как не съм се сетил до сега да си вържа едно такова манометърче за дясната чистачка с един тел!Там няма да ми пречи да виждам дупките като карам по черно.Гениално!Мерси много колега-имаш от мен почерпка на феста!
      164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Попово "майстор" + пипане на баланс вал = изтропал мотор внимавай колега, закачи си един манометър от отпреде до купето, да не пада налягането, че резко Олабват там ТС ките Моие и църкалките да са прифаналЕ.
        Аз колега имам проблем ,с налягането на маслото държи ми 7,5 атмосфери на 900 оборота,трее значи да скоча до Попово да и пипнат баланс валовете,или има и други решения.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
          От доста време карам Алфа 166-такава една синичка,с кожени седалки,с големи гуми и газово.Та почнаха проблеми и при мен.От около 2 седмици не искат да ми църкат църкалките на предното стъкло.Не знам дали има някаква връзка,но проблема се появи точно когато смених маслото и ролката на баланс валовете.Закарах я на диагностика на наи-големия специалист из нашето и оклоните села.Дава грешка "low pressure liquid cleaners"(ниско налягане течност църкалки).Маистора беше категоричен-дебитомер!И така съм в момента в размисъл да сменям ли дебитомера,че ми писна да сменям части(датчик колянов вал,датчик температура,четки на стартер,аксиален лагер,реле мигачи) и проблема си остава все едно нищо не съм правил.Моля по компетентните за съвет.Благодаря предварително!
          Тва е дискутирано много пъти. Щом ти е low pressur-а на църкалките при ТС 16 V най-често става въпрос за необходимост да се почисти дросела. А може и свещите да са ти за смяна или пък да не са такива, каквито е указал производителят. Трее си ДенЗо супер-хептен-дибидюсИридиум повер или НЖК там квото беше
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #6
            Всички сте в грешка, проблема се оправя със смяна на левия тампон на задна стабилизираща щанга с такъв от лада седмица (с престъргване), десния се слага от жигула 1200S за да дава наклон на камбъра и с това да създава разлика от 1.5 бара налягане между резервоара и картера (което всъщност е причината за описания проблем с пръскачите на чистачките). Лошото е, че не навсякъде знаят как правилно да престържат ладовия тампон така, че да изкара поне 3 милиона километра, ще трябва да поразпиташ за някой дето се занимава изключително с Алфи...
            Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 08:14.

            Comment


            • #7
              Аз все си мисля , че проблема е доста по-малък. Ако сложиш спортна течност за чистачки и смениш пръскалките със сини , трябва да се оправят нещата. Вероятно си ползвал преди друга течност , която не е била предписана в упътването от производителя. Иначе превантивно бих сменил църкалката с такава от VW GTI
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
              Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
              Ex: BMW E61 530 Xi

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
                Аз все си мисля , че проблема е доста по-малък. Ако сложиш спортна течност за чистачки и смениш пръскалките със сини , трябва да се оправят нещата. Вероятно си ползвал преди друга течност , която не е била предписана в упътването от производителя. Иначе превантивно бих сменил църкалката с такава от VW GTI
                Не заблуждавай колегата, тва помага само при дизели
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #9
                  А майстора ти провери ли състоянието на късата щанга на термостата. Мисля, че проблема е в нея.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Ще ви вземе някой на сериозно и ще се види в приключения


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      В грешка сте. Всъщност проблема се оправя елементарно като се изкорубят задните седалки и се закъсят кабелите за суб-басите под задната кора. При това положение, напрежението на клюкарката се повишава с коефициент 1.012 и така помпата на църкалките получава повишено нарежение, съответно повече КПД, повече обороти и църка повече на джама. Поне при мен беше така решен проблема.
                      Чувал съм от приятел на мой приятел, който е от едно по-голямо село, съседно на нашто, който е присадил помпичка от КРАЗ-6140TE - 3-осен самосвал и е "легнала като зет при баба си".
                      Надявам се да съм бил полезен
                      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                      Comment


                      • #12
                        И аз имах подобен проблем , колега. След доста ходене по мъките се оказа пробито гърне. Размених кабелите на левия и десния мигач и резултата е мн интересен...
                        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                        Comment


                        • #13
                          К'во ви стана бе хора? Да няма слънчеви изригвания днес?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Попово "майстор" + пипане на баланс вал = изтропал мотор внимавай колега, закачи си един манометър от отпреде до купето, да не пада налягането, че резко Олабват там ТС ките Моие и църкалките да са прифаналЕ.
                            Попово "майстор" + пипане на баланс вал = Припадашти Хонди V-теци и опели GSI . А представи си даже и без манометър .
                            sigpic
                            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                            Comment


                            • #15
                              ... или просто се е запушил тройника преди пръскалките... Смени майстора, да не стане някоя беля.

                              Comment

                              Working...
                              X